
trwa ładowanie listy produktów
- 24054-4R
- 24076-3R
- 24076-4G
- 24076-4O
- 24076-4P
- 36034-1
- 36034-1BLUEX
- 36054-4BLUE
- 36054-4G
- 36054-4O
- 36054-4R
- 36084
- 37054-1G
- 37054-4BLUE
- 37054-4G
- 37054-4O
- 37054-4R
- 37076-4G
- 37076-4O
- 37076-4OX
- 37076-4R
- 37076-4Y
- 56076-4O
- 56076-4P
- 58034-1BLK
- 58034-1ORG
- 58034-1R
- 58034-1RNR
- 58034-1VIS
- 58034-2BLUE
- 58034-2W
- 58064-2
- 58076-4BLUE
- 58076-4F
- 58094-1F
- 58094-1R
- 64077
- 67014-4
- 67054-1BL
- 67054-1BLUE
- 67054-1R
- 67064-1B
- 67064-1R
- 67076-4BLUE
- 67076-4G
- 67076-4O
- 67076-4PINK
- 67076-4R
- 67086-4BLUE
- 67086-4R
- 68054-1G
- 68054-1O
- 68077-4G
- 68077-4O
- 68086-4F
- 68086-4O
- 68086-4R
- 68086-4VIS
- 74054-6
- 77086-4G
- 77086-4O
- 77086-4R
- 77086-4RNR
- 82010-4
- 82016-4
- 82024-4B
- 82024-4TAN
- 82046-4O
- 82046-4R
- 82056-4BLUE
- 82056-4R
- 82056-4S
- 82096-4BLUE
- 83044-4
- 83056
- 85086-4BLUE
- 85086-4F
- 85086-4R
- 86086-4B
- 86086-4G
- 86086-4O
- 86086-4P
- 88096-4B
- 88096-4S
- 88096-4W
- 89076-4B
- 89076-4G
- 89076-4O
- 89076-4R
- 89076-4RNR
- 89076-4RX
- 89076-4SF
- 90076-4G
- 90076-4O
TRX6 Mercedes-Benz G 63 AMG 6X6 - wersja biała | |||
Producent: TRAXXAS Nr kat. 88096-4W | |||
cena: 3 498,49 zł | |||
![]() | |||
|
Przed zakupem modelu, zapoznaj się z zasadami gwarancji i eksploatacji.
Plik do pobrania w zakładce "Załączniki".
TRX6 Mercedes-Benz G 63 AMG - wersja biała
Mercedes-Benz G63 AMG 6x6 to replika znanej wersji terenówki z trzema osiami.
G63 fabrycznie wyposażony jest w komplet oświetlenia LED, które składa się z oświetlenia przedniego, tylnego i obrysowego.
Zespół napędowy składa się z silnika szczotkowego Titan 21T 550, który sterowany jest za pomocą regulatora XL-5 HV. Regulator został wyposażony w dodatkową funkcję jazdy w terenie, która oferuje płynny lub stały hamulec zjazdowy.
Blokada dyferencjałów oraz zmiana przełożenia realizowana jest za pomocą serwomechanizmów mini 2065.
Ostatecznie konstrukcja oferuje napęd na sześć kół, trzy dyferencjały z realizacją blokady oraz 2 stopniową skrzynię biegów.
Zawieszenie wyposażone jest w olejowe amortyzatory GTS.
Z racji tego, że G63 jest repliką, dużo uwago poświęcono detalom karoserii. Wyposażona jest w osłony podwozia, chromowany grill, podwójne rury wydechowe, wycieraczki i lusterka.
Precyzyjne sterowanie z częstotliwością 2,4GHz.
System radiowy TQ™ 2,4GHz nie wymaga stosowania kwarców odpowiedzialnych za kanał sterowania. Ergonomiczna konstrukcja nadajnika jest wygodna dla wszystkich, a wzmocniona antena wewnętrzna, odporna jest na uszkodzenia.
Nadajnik umożliwia korzystanie z unikalnych funkcji dla TRX-6, jak blokada dyferencjałów oraz zmiana przełożenia przekładni głównej.
Nadajnik jest przygotowany do wyposażenia go w moduł Traxxas Link Wireless Module™, który zapewnia bezprzewodową łączność z urządzeniami pracującymi w systemie Androidlub AppleiOS 4.4+ 4.3+.
Moduł Traxxas Link Wireless Module™ nie wchodzi w skład zestawu i należy go dokupić oddzielnie. Numer katalogowy modułu to 106511.
Serwomechanizmy sterowania.
TRX-6 wykorzystuje trzy wodoszczelne mikro serwa do sterowania przednim i tylnym mechanizmem różnicowym, a także wybór wysokiego / niskiego zakresu w skrzyni biegów. Przewody w rękawach eliminują skomplikowane połączenia, które w innym przypadku ograniczałyby przegub zawieszenia.
Oświetlenie LED.
Zainstalowany zestaw oświetlenia LED przenosi realizm skali na wyższy poziom dzięki działającym reflektorom, światłom tylnym, dachowym i bocznym. Regulowany zasilacz zapewnia stałą i niezawodną moc, aby wyeliminować ściemnianie i przegrzanie. W pełni wodoszczelny system oświetlenia pozwala na użytkowanie modelu w każdych warunkach.
Elektroniczny regulator obrotów XL-5 HV.
Sterowanie napędu realizuje nowy - elektroniczny regulator obrotów XL-5 HV. Posiada on przydatną funkcję trzech trybów zabezpieczenia termicznego i wyposażony jest w wysokoprądowe złącza elektryczne. Do tego w regulatorze XL-5 HV znajduje się funkcja „Training Mode.™”, która pozwala obniżyć moc zespołu napędowego o 50% oraz funkcje "Sport" i "Race". Funkcja "Training" jest przydatna dla początkujących kierowców i dla wszystkich którzy chcą potrenować technikę precyzyjnej jazdy. Regulator XL-5 VH jest oczywiście wodoszczelny w myśl zasady „błoto i śnieg, już nie są przeszkodą w zabawie na wolnym powietrzu”. Najważniejszą funkcją regulatora jest obsługa napięć pochodzących z pakietów 3S LiPo.
Silnik Titan 21T 550.
TRX-6 wyposażono w ulepszony silnik napędowy Titan 21T 550, który wyposażono w zintegrowany wentylator chłodzący.
Serwomechanizm 2075X.
Serwomechanizm okładu sterowania jest wodoszczelny i wyposażony w metalowe zębatki.
Jednoczęściowe szyny podwozia o rozszerzonej ramie.
Zaprojektowane specjalnie dla TRX-6 grube stalowe szyny podwozia z ceownika o ściankach grubości 1,5mm są uformowane z jednego solidnego elementu w celu uzyskania maksymalnej wytrzymałości.
Mocowanie pakietów Dual-Fit.
TRX-6 pozwala na stosowanie zarówno pakietów LiPo o pełnej długości jak i mniejszych - stosowanych w skali 1/16. Odchylany element zapewnia szybki i bezpieczny montaż pakietów w terenie. Odchylany element można odwrócić w celu dostosowania do akumulatorów o różnej wysokości. Dodatkowa półka montowana z przodu pozwala przy pakietach w skali 1/16 ustawienie ciężaru bezpośrednio nad przednią osią, aby zapewnić maksymalną przyczepność podczas wspinaczki w stromym terenie.
Aluminiowe amortyzatory.
TRX-6 wyposażony jest w sześć wypełnionych olejem amortyzatorów GTS. Te aluminiowe amortyzatory zapewniają bardzo gładkie tłumienie. Posiadają gwintowane elementy ułatwiające regulację wysokości jazdy. Wyposażone są w uszczelki O-ring i podwójne uszczelki wału X-ring.
Dodatkowe przełożenie - zwolnica.
Dodatkowe przełożenie połączone ze zwiększeniem prześwitu podwozia. Powoduje zwiększenie momentu obrotowego oraz pozwala na jazdę po trudnym terenie kamienistym.
Blokada dyferencjałów.
Umożliwia pokonywanie kamienistych zboczy w bardzo trudnym terenie.
Przekładnia główna.
Umożliwiająca jazdę na dwóch - wybranych przełożeniach w zależności od konfiguracji terenu.
Ekstremalne kąty podejścia.
Fabrycznie ustawiony kąt natarcia wynoszący 60 stopni pozwala TRX-6 na wspinanie się po ścianach. Równie imponujący kąt zejścia 55 stopni zapewnia ekstremalne możliwości jazdy nawet w najgłębszych koleinach.
Umiejscowienie silnika napędowego.
Silnik umiejscowiono w bliskości przedniego zawieszenia co zwiększa możliwości trakcji.
Elementy skali - chromowana przednia kratka i płozy.
Błyszcząca chromowana przednia osłona, wzorowana na oryginale w pełnej skali, ma legendarny - symbol gwiazdy, nadający jej autentyczny wygląd. Przednia i tylna chromowana osłona podwozia zapewnia funkcjonalną ochronę z klasycznym akcentem.
UWAGA - potrzebne do uruchomienia modelu:
- pakiet napędowy - 2S / 3S LiPo (6S / 7S NiMh)
- ładowarka pakietu napędowego
- zasilanie nadajnika - 4 baterie typu AA
![]() |
Gwarancja i eksploatacja (.pdf, 130kB) |
![]() |
Instrukcja Traxxas TRX 4/6 (.pdf, 12840kB) |
![]() |
88096-4_manual (.pdf, 8615kB) |
![]() |
88096-4_parts (.pdf, 730kB) |
![]() |
88096-4_body_assembly (.jpg, 570kB) |
![]() |
88096-4_chassis_assembly (.jpg, 880kB) |
![]() |
88096-4_front_assembly (.jpg, 542kB) |
![]() |
88096-4_modular_assembly (.jpg, 755kB) |
![]() |
8096-4_intermediate_assembly (.jpg, 524kB) |
Zapytaj
Nie znaleziono produktów.